20 Kas 2008

Skibbe Hedefte


Galatasaray kazansa da, kaybetse de... Takım sahada iyi bir performans gösterse de gösteremese de hep eleştiriler Skibbe'ye geliyor. Ancak kendisi saha kenarındaki soğukkanlı tavrını basın toplantılarında da bozmuyor. Her maçtan sonra yaptığı hatalar ya da yapmadıkları için devamlı topun ağzına konuluyor Alman teknik adam. Peki Michael Skibbe bütün bu konuşulanlar hakkında ne düşünüyor? Mehmet Demircan'ın yaptığı röportaja kulak veriyoruz.

MD: Her gün tartışılıyorsunuz. Yerinize her gün bir başka teknik adam getiriliyor. Ne düşünüyorsunuz?

MS: Bu konulara artık alıştım. Anladım ki, alışmak zorundayım. Görünen o ki, bu sürekli devam edecek. Ama ben işime bakıyorum. İşimi iyi yapmaya çalışıyorum. Türkiye'de maalesef medya böyle. Bunu kabullendim. Yönetim bana güveniyor, bu konuları sürekli onlarla konuşuyoruz. Takımım beni seviyor, bunu da zaten herkes görüyor. Diğer konular beni fazla ilgilendirmiyor...

Michael Skibbe'ye röportajın ileriki bölümlerinde takımda vazgeçemediğiniz 3 oyuncu kim diye bir soru geliyor. Cevabı şöyle:

- Gerçekten çok kaliteli bir takımım var. Bu müthiş kadroda 3 vazgeçilmez isim söyleyemem. Ancak bir Servet var mesela; çok önemli. Bir Meira var, gelişiyle takıma büyük katkı sağladı. Arda'nın kalitesini kim tartışabilir ki? Ya da Ayhan'ın orta sahadaki hırsını... O çok takdir edilmeli. Son dönemdeki Lincoln de beni sevindiriyor...

Skibbe'nin cevaplarından sonra Galatasaray'ın bu seneki performansını sayılarla ifade etmenin faydası var.

Turkcell Süper Lig'deki 11 maç sonunda 6 galibiyet, 2 beraberlik ve 3 mağlubiyet sonunda toplanan 20 puanla 5. sıradayız. Hemen arkamızda 6. sırada 19 puanla lige kötü başlayıp sonra arap atı misali açılan ezeli rakip Fenerbahçe var. Bu haftasonunda bizi konuk edecek Ankaraspor'ın 22 puanı var ve aynı puanlı Beşiktaş'ın ardından 3. sırada yer alıyor. Bu haftaki maç bizim açımızdan çok kritik bir önem taşıyor. Üst sıraları zorlamak için mutlak surette almamız gereken bir maç. Puan kaybı demek Fenerbahçe'nin sıralamada önümüze geçmesi demek.

Uefa Kupası'na baktığımızda iki maçta alınan 6 puanla lider durumdayız. Bu hafta Ankaraspor maçından sonra haftaiçinde Beşiktaş'ı eleyen Metalist Kharkiv ile Ali Sami Yen'de karşılaşacağız. Bu maçı almamız gruptan çıkmayı garantilemiş ve büyük ihtimalle grubu lider olarak bitirmek anlamına geliyor. Bu sayısal üstünlük umarız takım üstünde bir rehavet havası oluşturmaz.

Fortis Türkiye Kupası için konuşmak biraz erken gibi olsa da takım hakkındaki bilgileri tazelemek manasında sayısal değerleri vermekte fayda var. İki maç sonunda aynı puanda olduğumuz Ankaraspor'un arkasında 2. sıradayız.

Takımın şimdiye kadar çizdiği tablo bu... Bu hafta gelecek bir Ankaraspor galibiyetiyle ligde daha üst sıralara yükselmek hepimizin ortak duası ve bu maçın arkasından oynanacak kendi evimizdeki Metalist Kharkiv maçını da alarak bir çıkış yakalayabiliriz. Bunun için Ankaraspor maçı bizim için kritik önem taşıyor...

0 Bulaşık: